«

»

אוק 20

הדפס פוסט זה

בזק בינלאומי – בעיות עם ניתוק מהחיבור

מעוניינים להתחבר לבזק בינלאומי – זהירות- עלול להיות לכם בעיה בניתוק. כמו כן, כמו שתוכלו לראות בהשוואת המחירים שלנו, המחיר שלהם יקר יותר

כמו עוד חברות אינטרנט גדולות, מומלץ להזהר מחיבור לבזק בינלאומי,  אם אתם רוצים לחסוך כסף.

בפניה דרך שירות נתק (המבצע ניתוק של שירותים ללא צורך בשיחת טלפון) שבצענו ודרשנו לנתק אותנו בתחילת השנה, נתקלה בהתעלמות מזלזלת מצד בזק בינלאומי, שהמשיכה לחייב אותנו ולשלוח לנו מכתבי ניתוק. לאחר מכתב אזהרה נוסף התקשרנו למוקד הגביה שהחליט לבטל את הגביה, אך מכאן ועד להחזר עבור מה שכבר שלמנו, הדרך רחוקה. בזק בינלאומי – דרשה כי נשלח לה העתקי חשבוניות, בטענה התמוהה משהו, כי אין לה העתקים מחשבוניות ששולמו (בשנה זו).

הנציגה טרחה לנזוף בנו על כך שלא בדקנו שהפקס אכן הגיע אליהם (למרות שקבלנו אישור משירות נתק), לא התקשרנו אל החברה להתלונן על כך שחויבו אותנו בניגוד לחוק (באמת חוצפה מצידנו), שאנחנו לקוחות לא אחראיים וכו'. כנראה שחברת בזק בינלאומי לא סומכת על עצמה, אם היא דורשת מהלקוח לעשות את העבודה במקומה.

מעניין מדוע, כאשר הם שלחו מכתב לתשלום חוב, הם לא טרחו להתקשר אלינו, אם הם דורשים מאיתנו להתקשר אליהם.

לאחר מכן, השיחה נותקה (לטענת הנציגה הבאה, בטעות), לאחר שיחה עם נציגה נוספת, העבירה אותנו למוקד אחר, שם טרחו לומר לנו שכדי לבצע את הניתוק נצטרך להתקשר מחר (זאת בניגוד להוראות החוק, שמתיר ניתוק בשיחה עם כל נציג מטעם החברה, ולא עם נציג קשרי לקוחות בדווקא), נציין כי הנציג היה דווקא נחמד, אלא, שהיה כבול להוראות החברה.

לסיכום: החברה לא עמדה בהוראות החוק לניתוק,  גרמה להמתנה של זמן רב על הקו, האשימה אותנו בעבירה על החוק של בזק בינלאומי.

לסיכום: אם אתם מחפשים ספק אינטרנט זול,  לא בטוח שזה יהיה השירות שבו תבחרו, התגובה של דוברת החברה (אם בכלל תהיה תגובה) בודאי תהיה שהשירות שלנו איכותי יותר, אבל אתם יכולים לשפוט בעצמכם. (שלא לדבר על כך שהמחירים של בזק בינלאומי מתחילים ב30 ש"ח לחודש בזמן שחברות אחרות מציעות אינטרנט ב20 ש"ח ומטה)

נשמח לתגובות שלכם

קישור קבוע למאמר הזה: http://zol.org.il/?p=1100

2 תגובות

  1. מתן, נציג בזק בינלאומי

    היי,

    ראשית, צר לנו על תחושתך.

    כל הודעת ניתוק שמתקבלת בחברתנו מטופלת מידית וזאת לאחר זיהוי מלא של כל פרטי הלקוח

    חשוב לנו לציין כי לעיתים פקסים לא מגיעים ליעדם ולכן באחריות הלקוח לוודא שהפקס אכן הגיע לחברתנו.

    בכל אופן, במידה והנושא לא טופל, מוזמן לשלוח פרטים לכתובת: online@bezeqint.net על מנת שנוכל לחזור אלייך לצורך סיום טיפול מהיר בפנייתך.

    בברכה,
    מתן, בזק בינלאומי – שירות לקוחות ברשת

    1. יוני בזק

      שלום מתן.
      השארתי את תשובתך בדיוק כפי שהיא.
      ברור שאתה מעתיק ומדביק את כל התגובות שלך, אבל בכל זאת
      "כל הודעת ניתוק שמתקבלת בחברתנו מטופלת מיידית וזאת לאחר זיהוי מלא"
      מעניין, כאשר דברתי עם נציג שירות שלכם, ומסרתי את כל פרטיי, הוא אמר שהוא לא מטפל בזה, ואני צריך להתקשר רק בשעות הפעילות של קשרי לקוחות (וזאת בניגוד לחוק)
      "חשוב לנו לציין כי לעיתים פקסים לא מגיעים ליעדם ולכן באחריות הלקוח לוודא שהפקס אכן הגיע לחברתנו."
      מעניין, כי יש לי אישור מסירה על הפקס, יפה אבל שאתם מאשימים תמיד את הלקוח.
      "בכל אופן, במידה והנושא לא טופל"
      הנושא טופל ע"י פניה לפניות הציבור של משרד התקשורת.

      לא הגבת כמובן כלל על הטיפול הלקוי שלכם, והשירות הגרוע. יש לך תגובה על זה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתם יכולים להשתמש באפשרויות ותגי ה-HTMLהבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

css.php