«

»

מאי 16

הדפס פוסט זה

ראיון עם 012 מובייל

אני: שלום
הילה: שלום יוני איך אוכל לעזור ?
הילה: (:
אני: שלום רב אנו מעוניינים לפרסם עליכם כתבה באתר זול בזול ורצינו לשאול כמה שאלות: 1. האם יש הבדל כלשהו בין הקליטה ואיכות השיחה שלכם לאיכות השיחות של אורנג' או שזה בדיוק אותו שירות? 2. במידה ולקוח שלכם נמצא בתוכנית בייסיק ורוכש חבילת גלישה. מה קורה במקרה של חריגה? 3. למה לא ניתן לפנות אליכם במייל או בפקס
אני: סליחה. התכוונתי. למה ניתן לפנות אליכם רק בפקס ולא במייל
הילה: יוני, צר לי על הרושם שנוצר לך על השירות שלנו. אשמח כרגע לעמוד לשירותך ולשפר את חווית השירות.
הילה: 012 מובייל עובדת על רשת פרטנר, אין כל הבדל בין לקוחות 012 מובייל לבין לקוחות אורנג'.
הילה: במידה ולקוח נמצא בתוכנית בייסים (או בכל תוכנית אחרת) במקרה של חריגה תהיה האטת קצב ללא תשלום נוסף
אני: האם אתם יכולים להתחייב לכך?
הילה: בנוגע לשאלתך השלישית ניתן לפנות אלינו גם באמצעות המייל. ישנו לינק בעמוד צור קשר , בתחתית העמוד. רשום שניתן לפנות באמצעות הדוא"ל באמצעות לחיצה כאן
הילה: בוודאי
אני: שניה
הילה: אני ממתינה איתך
הילה: אשמח לתגובתך
אני: מה כתובת המייל שלכם?
אני: איך לקוח שנגנב לו הטלפון יכול לטפל בבעיה זו?
הילה: כתובת המייל שלנו היא info@012mobile.co.il
אני: מה מהירות הגלישה אם מוסיפים לחבילת בייסיק את חבילת הגלישה?
אני: ומה קורה כאשר חורגים ממנה, איזה מהירות מקבלים?
הילה: השירות שלנו ניתן באמצעות הצ'אט, הפייסבוק וגם הטלפון שלנו. המענה העיקרי הוא באמצעות הצ'אט
הילה: מהירות הגלישה בכל החבילות שלנו היא עד 7.2MB תלוי איזור ומרחק מהאנטנות
הילה: כאשר חורגים מנפח החבילה המהירות יורדת למהירות עד 128KB
אני: מה הטלפון שלכם?
הילה: מספר הטלפון למוקד השירות והתמיכה שלנו הוא 1800055888
אני: האם הוא פעיל 24 שעות? האם ניתן לבצע בו גם רכישה?
הילה: הקו פעיל 24 שעות לאובדן וגניבה. המוקד לשירות לקוחות ותמיכה נסגר בשעה 19:00 ולאחר מכן פתוח לאובדן וגניבה
הילה: למה הכוונה ברכישה ? האם כוונתך היא הצטרפות לקו חדש?
אני: כן
הילה: (או לניוד קו אלינו)
אני: גם וגם. האם ניתן לקנות קו חדש או לבצע ניוד באופן טלפוני?
אני: כן
הילה: קו הטלפון הינו ללקוחות קיימים. לקוחות אשר מעוניינים להצטרף אלינו יכולים לעשות זאת דרך אתר הבית שלנו או ע"י המשווקים שלנו בפריסה ארצית.
אני: אי אפשר לבצע חיבור דרך הטלפון?
הילה: ישנה אפשרות להכנס אלינו לצאת בתור לקוח שמעוניין להצטרף ולבקש שנציג מכירות יחזור אליך, אנו נעביר את הפניה למוקדי המכירות
הילה: ניתן לפנות למוקד המכירות שלנו טלפונית במספר 0747075445
אני: תודה רבה.
הילה: האם אוכל לעזור בדבר נוסף?
אני: האם אתם מתכוונים לעשות תוכנית של סמס חינם כמו בגולן טלקום.
אני: מדוע המחיר להודעת סמס הרבה יותר גבוה מאשר גולן טלקום?
הילה: למה כוונתך בSMS חינם?
אני: בגולן טלקום יש בחבילת 9 שקלים סמס חינם.
הילה: הודעות SMS כלולות בחבילה שלנו.
הילה: אלא אם כן אתה בחבילת בסיס
אני: אני מדברת על חבילת הבסיס. בגולן טלקום יש סמס חינם
הילה: חבילת בסיס אחרי 60 SMS עלות הSMS הינו 0.09 אג'
אני: האם תוכלי להעביר את השאלה לדובר שלכם? אני מכין כתבה על השירות שלכם.
אני: בגולן טלקום בחבילת הבסיס הסמס חינם
הילה: תמתין איתי מספר רגעים ברשותך, אני רוצה לבדוק עבורך את הנושא.
אני: אין בעיה.
אני: אני אחזור עוד כעשר דקות
הילה: תוכל למסור לי בקשה את פרטיך
הילה: אני אעביר את הנושא הזה לבדיקה ונחזור אליך עם כל האינפורמציה
אני: הפרטים שלי:
אני: יונתן בזק
אני: אתר זול בזול
אני: XXX@XXX.org.il
אני: אנא העבירי גם: ואני יודע שהמחיר שלכם לדקה זול יותר מגולן טלקום
אני: אולם הם נותנים סמסים חינם לגמרי. האם גם אתם יכולים להציע תוכנית כזו?
הילה: אנו נבדוק את כל הפרטים ונחזור אליך ביום ראשון
יצאנו בחבילות חדשות בימים האחרונים.
המחירים קבועים לכלל הלקוחות

קישור קבוע למאמר הזה: http://zol.org.il/?p=714

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתם יכולים להשתמש באפשרויות ותגי ה-HTMLהבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

css.php