«

»

יונ 24

הדפס פוסט זה

בעקבות מבצע הר הכסף – קרנות הפנסיה והגמל לא עונות לפקסים ומיילים

בעקבות מבצע הר הכסף שנערך בתקופה האחרונה, פניות רבות מגיעות לקרנות הפנסיה.
רבים מתלוננים, כי פקסים ומכתבים אשר נשלחים אל הגופים הפיננסים (קרנות הפנסיה, קופות הגמל וכו') נותרים בלא מענה.
לטענת הגולשים, הם לא מצאו באתר משרד האוצר, כל תקנה המפקחת על הנושא, ותוך כמה זמן יש צורך במענה.
בנוסף, גולשים רבים מתלוננים, כי בחלק ממוקדי השירות (כמו למשל מוקד השירות של כלל), המוקדים הטלפונים אינם פעילים, אף בשעות הפעילות בו הם אמורים להיות פעילים לפי המענה הקולי.
משרד האוצר, טרם פרסם תקנות המורות לגופים המוסדיים כיצד עליהם לקבל פניות לקבלת מידע, ובגופים רבים כלל אין טפסים כאלה, ואדם הרוצה לקבל מידע על הכספים הקיימים אצלו חייב להתקשר ולברר מה עליו להגיש. זאת למרות זמני ההמתנה הארוכים מאוד (עליהם מצהירים הגופים הפיננסים עצמם), עקב מבצע הר הכסף, וההערכות הלקויה של הגופים המוסדיים.
בנוסף, משרד האוצר טרם גיבש כללים לזמן מינימאלי למתן מענה טלפוני, או אפשרות להשארת פרטים, כך שהגוף הפיננסי יחזור אל המתקשרים.

האם זהו מבצע הר הכסף, או שהר הכסף ישאר בסופו של דבר אצל החברות?

תגובת דובר משרד האוצר:

אגף שוק ההון ביטוח וחסכון פרסם הוראות המחייבות גופים לעמוד בסטנדרטים של שירות הנוגעים ליחס כלפי הלקוחות. כאשר פונה לא קיבל שירות נאות מגוף מוסדי, יש לפנות למחלקה לפניות הציבור באגף שוק ההון.

קישור קבוע למאמר הזה: http://zol.org.il/?p=847

2 תגובות

  1. דבורה

    שלום רב, רציתי לברר אם מגיע לי החזר כספי ממקומות עבודה שעבדת בעבר. אשמח עם הקבל תשובה בהקדם האפשרי
    תודה מראש ,דבורה דטלה

    1. יוני בזק

      שלום דבורה
      אשמח אם תפרטי יותר על מקומות העבודה שעבדת בהם
      בברכה
      יוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתם יכולים להשתמש באפשרויות ותגי ה-HTMLהבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

css.php