«

»

ספט 10

הדפס פוסט זה

האדיבות בחסות בזק

דבר ידוע הוא שנציגי שירות מונחים להביע התעניינות בלקוח. ברור לכולם שההתעניינות מלאכותית, אבל בכל זאת, זה עובד. לפעמים המלאכותיות בהתעניינות ברורה למדי, אולי היום הגעתי לשיא חדש בנושא.

בשיחה עם נציגת בזק, לצורך העברת הקו, באמצע השיחה הטכנית, נזכרה הנציגה כי קיימת משימה שלא בוצעה. באמצע השיחה הנציגה התחילה לומר "רק רגע" כאילו יש משהו שהיא שכחה לשאול. אולם התברר כי כל מה שהיא רצתה זה לסמן וי ברשימת המשימות עם כל לקוח ולשאול אותי "מה שלומך". היא עשתה את זה בצורה שכל כך יצאה מהשיחה, ולא הייתה קשורה, שזה היה באמת מרשים מאוד.

טוב, לפחות היא ביצעה את כל המשימות בשיחה זו…

קישור קבוע למאמר הזה: http://zol.org.il/?p=954

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתם יכולים להשתמש באפשרויות ותגי ה-HTMLהבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

css.php